Gyakorikérdések
Hogyan regisztrálhatok a webáruházban?
Az oldal jobb felső sarkában található "Belépés" gombbal érhető el az oldal. Itt a "hozz létre saját fiókot" gomb után tudunk regisztrálni.
Hogyan tudok rendelni?
Az oldalon böngészve, bármely termék kosárba helyezhető, utána pedig jobb felül a "Kosár" menüpont alatt érhetőek el az eddig kosárba helyezett termékek.
Itt lehetőségünk van törlésre, vagy a rendelés véglegesítésére.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
A rendelés leadását követően e-mailben értesítjük minden lépésről, amíg nem érkezik meg a csomagja.
Mit tegyek, ha a megrendelt termék hibás vagy sérült?
E-mail címen vagy telefonon keresse fel az illetékes kollégát aki azonnal segít a további teendőkben.
Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Oldalunkon díjbekérő megérkezése után, utalással tud fizetni.
Mennyi idő a szállítási idő és mennyibe kerül?
A rendelést követően igyekszünk mihamarabb eljuttatni Önhöz a rendelését. Az összeg utalás megérkezését követő 1-2 munkanapon belül kapja meg a csomagját.
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Természetesen igen, a boltban átvehető a termék (4029,Debrecen Kazinczy utca 4.)
Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
Telefonon vagy emailben.
+36301414000, dmg@oculeus.hu
Hogyan gyűjthetek hűségpontokat?
Pontgyűjtés menüpontban elolvasható:
https://oculeus-dental.hu/pontok
Mikor járnak le a hűségpontjaim?
Év végéig (december 31-ig gyűjthető, amit következő év január végéig használhatunk fel.
Hogyan ellenőrizhetem a hűségpontjaim egyenlegét?
Emailben lekérhető:
rendeles@oculeus.hu email-címre kell írni.